skuteczne realizowanie procesu sprzedażowego poprzez planowe i świadome docieranie do klientów, pozyskiwanie informacji o klientach i ich potrzebach, przygotowywanie ofert handlowych, stosowanie technik sprzedażowych finalizujących zawieranie umów.
Skutecznie prezentuje „przygotowaną” ofertę wykorzystując różne techniki prezentacji. Treści są przekazywane wielotorowo (prezentacja, folder, wykład) w sposób czytelny, zrozumiały, z uwzględnieniem oczywistych korzyści Klienta. Oferta całkowicie jest d |
Skutecznie prezentuje „przygotowaną” ofertę – w sposób czytelny, zrozumiały, dostosowany do potrzeb klienta oraz potencjału i wymagań klienta. Wie jaką (jak szeroką) ofertę zaprezentować klientowi i jakich informacji udzielić. Posługuje się językiem korzy |
Prezentuje ofertę w sposób nie wzbudzający zainteresowania klientów. Oferta nie jest dostosowana do potrzeb klienta we wszystkich jej aspektach. Nie kontroluje przebiegu spotkania. |
Brak danych z obserwacji |