skuteczne realizowanie procesu sprzedażowego poprzez planowe i świadome docieranie do klientów, pozyskiwanie informacji o klientach i ich potrzebach, przygotowywanie ofert handlowych, stosowanie technik sprzedażowych finalizujących zawieranie umów.
Posiada pełną wiedzę na temat oferty firmy, także ofertę, która nie jest przedmiotem jego sprzedaży. Doskonale zna środowisko firmowe i zakres działania. Doskonale zna zapisy umów, regulaminów, procedur regulujących współpracę, potrafi wytłumaczyć zasadn |
Posiada pełną wiedzę na temat oferty firmy, zakresu działania, sprzętu, wymagań technicznych oraz zapisów umów i regulaminów oraz wewnętrznych procedur, bezpośrednio regulujących ofertę. |
Posiada wiedzę fragmentaryczną na temat prezentowanej oferty, zakresów działania czy sprzętu. Nie zna zapisów umów, regulaminów ani wewnętrznych procedur mających wpływ na realizację oferty. |
Brak danych z obserwacji |