DEFINICJA: Stosowanie wszelkich standardów pracy obowiązujących na stanowisku zgodnie w wewnętrznymi
procedurami i schematami oraz w zgodzie z etyką zawodową, prawem i ogólnie przyjętymi zasadami
współżycia społecznego. Umiejętność planowania swoich działań na przestrzeni długo i krótkoterminowej.
Umiejętność zarządzania sobą w czasie w sposób maksymalnie wykorzystujący dostępne zasoby i
możliwości. Stosowanie wszelkich standardów pracy, w tym rzetelne raportowanie wg ustalonych zasad.
Planuje zadania w sposób umożliwiający maksymalne wykorzystanie czasu. Doskonale przewiduje ewentualne przeszkody w realizacji zadań i zawsze ma alternatywę bądź plan zastępczy. Świadomie i odpowiedzialnie zarządza sobą w czasie w sposób odpowiadający ch |
Planuje zadania w sposób umożliwiający maksymalne wykorzystanie czasu. Przewiduje ewentualne przeszkody w realizacji zadań. Świadome zarządzanie sobą w czasie w sposób odpowiadający charakterowi pracy i własnej osobowości. Nie spóźnia się z realizacją za |
Planuje zadania w sposób chaotyczny, nieuporządkowany.Nie potrafi przewidzieć ewentualnych przeszkód w realizacji zadań. Świadome zarządzanie sobą w czasie w sposób odpowiadający charakterowi pracy i własnej osobowości. Często ma opóźnienia w realizacji |
Brak danych z obserwacji |