DEFINICJA: Stosowanie wszelkich standardów pracy obowiązujących na stanowisku zgodnie w wewnętrznymi
procedurami i schematami oraz w zgodzie z etyką zawodową, prawem i ogólnie przyjętymi zasadami
współżycia społecznego. Umiejętność planowania swoich działań na przestrzeni długo i krótkoterminowej.
Umiejętność zarządzania sobą w czasie w sposób maksymalnie wykorzystujący dostępne zasoby i
możliwości. Stosowanie wszelkich standardów pracy, w tym rzetelne raportowanie wg ustalonych zasad.
Planuje pracę w oparciu o dostępne zasoby, tak, aby założone targety zostały zrealizowane w wyższej niż założona wysokości i terminie. Wcześniej przewiduje i przygotowuje niezbędne rzeczy (umowy, foldery, informacje sprzedażowe itd) do płynnej realizacji |
Planuje pracę w oparciu o dostępne zasoby tak, aby założone targety zostały zrealizowane założonej wysokości i terminie. Wcześniej przewiduje i przygotowuje niezbędne rzeczy (umowy, foldery, informacje sprzedażowe itd) do płynnej realizacji zadań np. wiz |
Planowanie pracy wymaga wsparcia. Nie potrafi planować zadań długo i krótkoterminowych. Nie zawsze realizuje założone targety i terminowo wywiązuje się z działań. Nie monitoruje na bieżąco poziomu realizacji targetów. |
Brak danych z obserwacji |