DEFINICJA: Zawieranie i utrzymywanie przyjaznych kontaktów z klientami. UKIERUNKOWANIE NA UTRZYMANIE
KLIENTA. Aktywne wpływanie na rozwój długotrwałej więzi między klientem i firmą poprzez płynną i
skuteczną wymianę informacji. Umiejętność wzbudzania u klientów szacunku i zaufania do siebie i do
firmy.
Skutecznie „zaspokaja” potrzeby klienta w celu utrzymania najwyższej satysfakcji ze współpracy. Realizacja potrzeb na najwyższym poziomie profesjonalizmu wpływa znacząco na budowanie pozytywnego wizerunku firmy oraz budowanie szacunku do firmy –zaufanego |
Realizuje potrzeby klienta w celu utrzymanie satysfakcji klienta i wzmocnienia pozytywnego wizerunku i szacunku do firmy. Elastycznie dopasowuje ofertę do aktualnych potrzeb i wymagań klienta. |
Realizuje podstawowe potrzeby klienta w celu utrzymania klienta, przez co współpraca nie jest satysfakcjonująca dla klienta, nie wzmacnia ani szacunku do firmy, ani nie buduje pozytywnego wizerunku firmy. |
Brak danych z obserwacji |