DEFINICJA: Umiejętność poruszania się w środowisku usług terminalowych. Prezentacja negocjacje, obrona oraz
reakcja na zmiany na rynku umiejętność elastycznego dopasowania własnej strategii działania do
zmieniających się warunków rynkowych i potrzeb klientów. Znajomość trendów światowych w branży oraz
nowinek technicznych mających bezpośredni wpływ na kreowanie trendów branżowych. (znajomość zasad
i korzyści dla klientów z korzystania z usług terminalowych np. zwrot kosztów za płacenie kartą, brak opłat
za konto bakowe w przypadku korzystania z karty.)
Doskonale zna ofertę konkurencji oraz rynek usług terminalowych, dzięki czemu potrafi na bieżąco aktualizować planowanie działać, i wyprzedzać konkurencję. Inicjuje wprowadzanie zmian do oferty firmy, interesuje się zarówno rynkiem konkurencji jak i świat |
Planuje pracę w oparciu o znajomość rynku, konkurencji i potrzeb klientów. Zna ofertę konkurencji, na bieżąco monitoruje rynek usług terminalowych. Wszelkie zmiany na rynku usług terminalowych na bieżąco uwzględnia w planowaniu swoich działań. |
Nie zna oferty konkurencji. Niewystarczająco zna rynek usług terminalowych, gubi się w informacjach. |
Brak danych z obserwacji |