DEFINICJA: Umiejętność poruszania się w środowisku usług terminalowych. Prezentacja negocjacje, obrona oraz
reakcja na zmiany na rynku umiejętność elastycznego dopasowania własnej strategii działania do
zmieniających się warunków rynkowych i potrzeb klientów. Znajomość trendów światowych w branży oraz
nowinek technicznych mających bezpośredni wpływ na kreowanie trendów branżowych. (znajomość zasad
i korzyści dla klientów z korzystania z usług terminalowych np. zwrot kosztów za płacenie kartą, brak opłat
za konto bakowe w przypadku korzystania z karty.)
Dzięki doskonałej orientacji w biznesie potrafi wskazać mocne strony prezentowanej oferty na tle innych ofert z konkurencji. Potrafi porównać właściwe elementy składowe umów uwzględniając korzyści klienta z podjęciem współpracy. |
Prezentując ofertę koncentruje się na wskazaniu mocnych stron oferty DUE na tle konkurencji. Potrafi porównać oferty, potrafi wskazać mocne strony prezentowanej oferty na tle innych ofert z konkurencji. |
Nie potrafi porównać prezentowanej oferty z ofertą konkurencji, wskazać najistotniejszych różnic. |
Brak danych z obserwacji |