DEFINICJA: Umiejętność poruszania się w środowisku usług terminalowych. Prezentacja negocjacje, obrona oraz
reakcja na zmiany na rynku umiejętność elastycznego dopasowania własnej strategii działania do
zmieniających się warunków rynkowych i potrzeb klientów. Znajomość trendów światowych w branży oraz
nowinek technicznych mających bezpośredni wpływ na kreowanie trendów branżowych. (znajomość zasad
i korzyści dla klientów z korzystania z usług terminalowych np. zwrot kosztów za płacenie kartą, brak opłat
za konto bakowe w przypadku korzystania z karty.)
Przewiduje przyszłe trendy działań na rynku usług. Utrzymuje klientów dzięki stałemu kontrolowaniu działań konkurencji. Zapobiega sytuacjom przejęcia klienta przez konkurencje poprzez skuteczną obronę oferty firmy. |
Podejmuje skutecznie działania w celu obrony oferty i utrzymania klienta – w sposób asertywny. Dostosowuje swój sposób działania do aktualnych trendów rynkowych, orientuje się w działaniach konkurencji i potrafi skutecznie eliminować ich zabiegi o przejęc |
Nie potrafi utrzymać klientów, zdarza się, ze klienci zmieniają dostawcę usług. |
Brak danych z obserwacji |