DEFINICJA: Umiejętność poruszania się w środowisku usług terminalowych. Prezentacja negocjacje, obrona oraz
reakcja na zmiany na rynku umiejętność elastycznego dopasowania własnej strategii działania do
zmieniających się warunków rynkowych i potrzeb klientów. Znajomość trendów światowych w branży oraz
nowinek technicznych mających bezpośredni wpływ na kreowanie trendów branżowych. (znajomość zasad
i korzyści dla klientów z korzystania z usług terminalowych np. zwrot kosztów za płacenie kartą, brak opłat
za konto bakowe w przypadku korzystania z karty.)
Potrafi skupić uwagę i wskazać klientowi unikalne rozwiązania, walory i zalety produktu, korzyści dodane w sposób, gdzie cena odgrywa drugoplanową rolę. |
Negocjując skupia się na walorach, zaletach produktu a nie tylko na jego cenie. Potrafi wskazać najkorzystniejsze rozwiązania w ofercie, potrafi wskazać szereg korzyści, dla klienta z korzystania z oferty w środowisku biznesowym. Prezentując ofertę skupi |
Nie potrafi przedstawić oferty w sposób, gdzie cena grałaby rolę drugoplanową. |